θέλω χώρο να χτίσω τα όνειρά μου


Θέλω να πιω  ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κάτω από τον ελληνικό ουρανό, θέλω να χαθώ στα σοκάκια ενός νησιού των Κυκλάδων, να διασκεδάσω με φίλους σε μια ταράτσα του κέντρου, να περπατήσω στην Πλάκα παρέα με ένα παγωτό μηχανής. Θέλω να βρω τον δρόμο ακολουθώντας νεανικά χαμόγελα, να μυρίσω το ελληνικό καλοκαίρι, θέλω να μεθύσω στην αυλή  μιας άνοιξης, να ερωτευτώ σε μια αυγουστιάτικη πανσέληνο. Θέλω να δω τους ανθρώπους μου που έφυγαν, να ξαναγυρίζουν. Θέλω να αντικρύσω  την γαλήνη στα μάτια ενός ηλικιωμένου, να ακούσω την καλημέρα ενός περαστικού. Να ξαναβρώ την χαμένη μου ταυτότητα, θέλω καθαρό χρόνο και χώρο να χτίσω τα όνειρά μου.

Μου είπαν πως την Κυριακή πρέπει να ψηφίσω για ένα καλύτερο αύριο. Να ψηφίσω για την δημοσιονομική εξυγίανση , για να βοηθήσω την χώρα μου να βγει από το σκοτεινό τούνελ των τελευταίων ετών.
Κάτι όμως μου λέει,  πως ό,τι και αν επιλέξω την 5η του Ιούλη, δεν θα βρω αυτά που στον δρόμο κάπου έχασα, ό,τι και αν επιλέξω τη 5η του Ιούλη δεν θα πάψω να φοβάμαι.

Σχόλια